Saturday, October 8, 2016

J Crew Stock Options

J CREW GROUP INC (JCG) IPO Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. J. Bemanning Group (JCG) J. Crew (NYSE. JCG) verkoop mens, vroue en kinders klere en bykomstighede deur Noord-Amerikaanse kleinhandel plekke sowel as katalogusse en sy webwerf. JCG produseer produkte met 'n tradisionele preppy estetiese soortgelyk aan dié van Polo Ralph Lauren (RL). 1 JCG is in direkte kompetisie met Jones Apparel Group (jny) en Liz Claiborne (LIZ). wat albei besit en produseer ander handelsmerke in bykomend tot hul naamgenoot lyne. In November 2010, JCG ooreengekom deur TPG Capital en Leonard Green te verkry vir 3 miljard teen 43,50 per aandeel in kontant, wat 'n 29 persent premie met JCGs gemiddelde sluitingsprys in November 2010. 2 Besigheid Finansieel Fiskale 2010 Resultate (geëindig 29 Januarie 2011) inkomste het 9,1-1720000000. Netto inkomste afgeneem 1,5-122,000,000. 3 sakesegmente Stores (70 van die revenues) Die winkels segment van JCG sluit beide kleinhandel plekke en fabriek winkels. 4 Factory Stores is oor die algemeen geleë in uitlaat winkelsentrums. Die fabriek winkels word gebruik om goedere wat goed didnt verkoop teen winkels of ander goedere teen laer pryse as kleinhandel en katalogus pryse verkoop. Hierdie plekke is wat uitgevoer word in veel dieselfde manier as die kleinhandel plekke, met die verskil wat voortspruit uit 'n groter klem op omset hoër voorraadvlakke. 5 Direkte (27 van die revenues) J. Crew bedryf sy direkte verkope deur die J. Crew webwerf en die J. Crew katalogus. J. Crew het twee verspreidingsentrums in die VSA een in Lynchburg, VA (hierdie fasiliteit verdubbel as 'n oproepsentrum vir die hele VSA), en die ander in Asheville, NC. Inhoud Winkel Die J. Crew katalogus dien as J. Spanne primêre bemarking hulpmiddel vir die merk J. Crew. 6 Online Online verkope via jcrew is die grootste bydraer tot direkte verkope. 7 Ander (3 van die revenues) Ander inkomste bestaan ​​uit gestuur en hantering fooie met betrekking tot die regstreekse sake-. Tendense en forseer die Eerste Lady Invloed boeie Verkope First Lady Michelle Obama het 'n aantal van J. Crew stukke gedra sedert sy en haar man het die openbare oog, en elke stuk sy dra is gou uitverkoop op die maatskappy se webwerf. Byvoorbeeld, op 'n reis na Londen 'n foto is vrygestel van die First Lady geklee in 'n roomkleurige J. Crew trui. Dit is uitverkoop deur 10:00 daardie oggend. Daarbenewens het 'n 198 romp sy gedra op dieselfde trip het 'n 200-persoon waglys binne enkele dae. Clicks vir Michelles ensemble by JCrew hupstoot verkeer na die produk bladsye deur 3000 persent. Die advertensie JCG ontvang, benewens om hul goedere wat verband hou met iemand wat beskou word as 'n ikoon styl, het 'n seën vir die maatskappye se aandeelprys het. 8 9 J. Crew Pogings om Lok meer gegoede kliënte met hoë-End Collaborations Designer samewerking 'n stapelvoedsel van die middel-tot-onderpunt markte geword, wat begin met Karl Lagerfelds versameling vir HampM. Ontwerper samewerking dien as 'n manier vir goedkoper handelsmerke om kontant in op die naam erkenning verleen deur 'n hoë-end ontwerpers. Daarbenewens, selfs al is die betrokke ontwerper is nie so goed bekend as Karl Lagerfeld of Roberto Cavalli, hierdie samewerking toelaat verbruikers toegang tot 'n merk wat hulle nie in staat is om anders bekostig sou wees. J. Crew het sy eie stel samewerking begin, nie met ontwerpers, maar met ander handelsmerke wat pas in sy meer konserwatiewe estetiese. Byvoorbeeld, J. Crew verkoop bovenkleding deur Barbour en Mackintosh, bagasie deur wêreldreisiger en hemde deur Thomas Mason. 10 werke deur sodanige handelsmerke verkoop vir 2 tot 3 keer meer as vergelykbare J. Crew items. Hierdie samewerking is gerig op die verkryging van 'n hoër-end verbruikers, maar beeld Spanne merk J verhef ook. Met die toevoeging van 'n hoër prys goedere, J bemanning neem op die persepsie van 'n meer luukse handelsmerk wat 'n hoë einde kliënte en ook meer lae einde kliënte wat wil om 'n merk te dra beeld 'n luukse met lok. Stygings in kommoditeitspryse sal verwek klerekleinhandelaar katoenpryse verbruik oorskry katoenproduksie vir die vyfde jaar in die ry, maak katoen pryse te verhoog deur 80,5 van verlede jaar. 11 12 Natuurrampe ook erg beskadig gewasse in baie groot katoen produsent lande, soos China, Indië en Pakistan. Dit het gelei tot dalings in uitvoere katoen uit hierdie lande en stygings in invoer katoen as hierdie lande probeer om hul aanbod van katoen te vul. 13 14 Met beperkte katoen voorrade en stygende pryse, sal kleinhandelaars óf hierdie hoër materiaalkoste te absorbeer, te herstruktureer die samestelling van hul klere minder katoen het, of slaag hierdie hoër koste aan sy verbruikers. Hoër klere pryse of laer kwaliteit klere kan verbruikersbesteding ontmoedig, wat lei tot verminderde netto verkope. Dit kan egter 'n volwassene of tiener klerekleinhandelaars nie te nadelig geraak as hul klere (wat gewoonlik 30-40 katoen gebaseer) het meer buigsaamheid in hul samestelling en dus koste. Daarbenewens sal die verhoging van kommoditeitspryse in ander gebiede ook koste vir kleinhandelaars in te samel. Terwyl premium prys en gevestigde handelsmerke in staat kan wees om hul hoër koste slaag om hul verbruikers, kan waarde-gebaseerde maatskappye nie so goed gevaar en kan ly aan laer winsmarges. 11 J. Crew Stem tot 3 miljard Uitkopen Aan die einde van 2010, beleggers TPG Capital en Leonard Groen amp Vennote ingestem om J. Crew koop teen 43,50 per aandeel, of 'n totaal van 3 miljard. Hierdie prys is 'n 29 premie op JCGs gemiddelde sluitingsprys aandeel vir November. 15 J. Crew uitvoerende hoof en voorsitter, Millard Drexler, sal in daardie rol bly. 16 Maar mag Drexler soek private om te gaan met J. Spanne onlangse swak vertoning in Q3 van FJ2010 en onvermoë om tred te hou met modeneigings. 17 Met hierdie verkryging, kan J Crew nuwe veranderinge in die bestuur daarvan dat sy huidige bedrywighede sou raak in die gesig staar. Die voorraad van JCG sal ook in te samel om die aankoop prys, minder 'n bedrag om rekenskap te gee van die risiko dat die transaksie deur te laat val voor deal gaan deur. Mededinging Liz Claiborne (LIZ) verkoop mens en womens klere deur twee kanale. Dit ontwerpe en bemark premie handelsmerke soos Juicy Couture, Kate Graaf, Lucky Brand Jeans en Mexx. Daarbenewens is dit 'n groep van die departement winkel wat gebaseer is handelsmerke soos Liz Claiborne, Dana Buchman, DKNY jeans, DKNY Active en DKNY Mans. Claibornes produkte word verkoop deur middel van beide selfstandige winkels en departement-winkels soos Macys Inc. (M). sodoende blootstelling te verhoog om verbruikers. J. Crew, aan die ander kant, net verkoop goedere deur middel van sy eie winkels en het nie 'n groot afdeling. Daarbenewens JCG, hoofsaaklik 'n handelaar spyseniering vir verbruikers middel-inkomste, het 'n inskrywing in die luukse mark deur middel van samewerking met Mackintosh en wêreldreisiger, 'n outerwear en bagasie maatskappy onderskeidelik gemaak. Claiborne Inc het sy eie premie lyne aangevul deur samewerking tussen sy naamgenoot soos (Liz Claiborne) en 'n hoë-end ontwerpers soos Isak Mizrahi en John Bartlett. 18 Jones Apparel Group (jny) is 'n ontwerper, bemarker en groothandel van klere en bykomstighede. Die handelsmerke sluit in: Jones New York, Nine West, Anne Klein, Gloria Vanderbilt, Kasper, Bandolino, Maklik Gees, Evan-Picone, l. e.i. Energie, Enzo Angiolini, Joan amp Dawid Mootsies tootsies, Sam amp Libby, Napier, Judith Jack, Albert Nipon en Le pas. JCG het ook 'n lisensie met Givenchy te produseer, bemark en versprei juweliersware in die VSA Mexiko, Kanada en Japan onder die naam Givenchy. Die lisensie verstryk op 31 Desember 2011. Die maatskappy lisensies ook 'n paar van sy handelsname, soos Anne Klein New York, Nine West en Jones New York om vervaardigers derde party bykomend tot die ontwerp en vervaardiging van sy eie produkte. Van JNYs handelsmerke verkoop word deur individuele winkels soos Bandolino en maklik Gees. Ander lyne is groot en dus staatmaak op bestellings van ander kleinhandelaars. Soos Claiborne Inc In teenstelling met J. Crew of Claiborne Inc Jones Auto het nie probeer om die premie goedere mark buite sy lisensie met Givenchy dring. Abercrombie en Fitch (ANF) is 'n handelaar van klere en bykomstighede. ANF ​​handelsmerke sluit in: Abercrombie en Fitch, Abercrombie, Hollister, en Gilly Hicks. Spyseniering vir 'n aspirerende kliëntebasis, ANF van mening dat die produkte wat hy verkoop om naby luukse wees. ANF ​​en JCGs kliëntebasis oorvleuel op die ouderdom, maar ANF teikens gewoonlik 'n ryker skare. American Eagle Outfitters (AEO) is 'n winkelsentrum gebaseer klere en bykomstighede handelaar. Wat in die Verenigde State en Kanada, wat dit verkoop sy eie handelsmerke wat American Eagle Outfitters en Aerie sluit. Teiken kliënte tussen die ouderdom van 14-30, AEOS kliëntebasis oorvleuel met JCG in terme van ouderdom. AEO spog met die hoogste bedryfsmarge in die kleinhandelaars groep 14-30 klere. AEO is besig om sy Aerie merk lyne en gaan voort om sy fisieke teenwoordigheid sowel uit te brei deur die opening van nuwe winkels. Footnotes30 afslag is geldig op die aankoop van uitgesoekte full-prys items in J. Crew winkels en by jcrew van 5 Oktober 2016, 12:01 ET deur 11 Oktober 2016, 23:59 ET. In die winkel afslag soos geadverteer. Geldig aanlyn full-prys items gemerk 30 af met kode YESPLEASE. Nie geldig in die 769 Madison Avenue, Brookfield Place, Drankwinkel, Ludlow winkels, J. Crew Factory of J. Crew Handelsreg winkels by jcrewfactory of oor die telefoon bestellings. Kan nie toegepas word om vorige aankope of die aankoop van 'n geskenk kaarte en kan nie vir kontant geruil word of in kombinasie met enige ander aanbod. In die winkel afslag geneem by die register. Om aanlyn te verlos, betree YESPLEASE in die promo kode boks by die kassa. Beperk een kode per bestelling. Geldig slegs die VSA en Kanada. Terme is onderhewig aan verandering. 40 afslag is geldig op die aankoop van uitgesoekte verkoop items in J. Crew winkels en by jcrew van 5 Oktober 2016, 12:01 ET deur 11 Oktober 2016, 23:59 ET. In die winkel afslag soos geadverteer. Geldig aanlyn te koop items gemerk Ekstra 40 af met kode YESPLEASE. Nie geldig in die 769 Madison Avenue, Brookfield Place, Drankwinkel, Ludlow winkels, J. Crew Factory of J. Crew Handelsreg winkels by jcrewfactory of oor die telefoon bestellings. Kan nie toegepas word om vorige aankope en kan nie vir kontant geruil word of in kombinasie met enige ander aanbod. In die winkel afslag geneem by die register. Om aanlyn te verlos, betree YESPLEASE in die promo kode boks by die kassa. Beperk een kode per bestelling. Geldig slegs die VSA en Kanada. Terme is onderhewig aan verandering. Geen gestuur op bestellings van 150 of 5 plat-koers gestuur. Geen gestuur op alle crewcuts bestellings, al time. x2020 pryse die, you8217re gaan VIR VROUE Die frats-out lys Soos in, wanneer julle hierdie pryse, you8217re gaan winkel New Arrivals Op die blog8230 Hoe to8217s, inspirasie en interessante mense. Kom uithang VIR MANS Wallace Barnes 'n nader kyk na ons beperkte uitgawe versameling vir KIDS Al die rok-up, nie een van die meltdowns Sien ons val vakansie uitrustings vir vroue J. Crew denim, in die werklike lewe Kyk hoe 3 vroue dra dit MANS Wallace Barnes 'n nader kyk na ons beperkte uitgawe versameling op die blog8230 Hoe to8217s, inspirasie en interessante mense. Kom uithang. Winkels versamelings Wat ons wel: pragtig gemaak baadjies It8217s uiteindelik flanel seisoen J. Crew stories uit die blog: J. Crew Styl Hacks: die knoppie-up hemp Agter die skerms in Amsterdam Locals net: Quintus Kropholler, Amsterdam Hoe kan ons help Shop meer 0,30 afslag is geldig op die aankoop van uitgesoekte full-prys items in J. Crew winkels en by jcrew van 5 Oktober 2016, 12:01 ET deur 11 Oktober 2016, 23:59 ET. In die winkel afslag soos geadverteer. Geldig aanlyn full-prys items gemerk 30 af met kode YESPLEASE. Nie geldig in die 769 Madison Avenue, Brookfield Place, Drankwinkel, Ludlow winkels, J. Crew Factory of J. Crew Handelsreg winkels by jcrewfactory of oor die telefoon bestellings. Kan nie toegepas word om vorige aankope of die aankoop van 'n geskenk kaarte en kan nie vir kontant geruil word of in kombinasie met enige ander aanbod. In die winkel afslag geneem by die register. Om aanlyn te verlos, betree YESPLEASE in die promo kode boks by die kassa. Beperk een kode per bestelling. Geldig slegs die VSA en Kanada. Terme is onderhewig aan verandering. 40 afslag is geldig op die aankoop van uitgesoekte verkoop items in J. Crew winkels en by jcrew van 5 Oktober 2016, 12:01 ET deur 11 Oktober 2016, 23:59 ET. In die winkel afslag soos geadverteer. Geldig aanlyn te koop items gemerk Ekstra 40 af met kode YESPLEASE. Nie geldig in die 769 Madison Avenue, Brookfield Place, Drankwinkel, Ludlow winkels, J. Crew Factory of J. Crew Handelsreg winkels by jcrewfactory of oor die telefoon bestellings. Kan nie toegepas word om vorige aankope en kan nie vir kontant geruil word of in kombinasie met enige ander aanbod. In die winkel afslag geneem by die register. Om aanlyn te verlos, betree YESPLEASE in die promo kode boks by die kassa. Beperk een kode per bestelling. Geldig slegs die VSA en Kanada. Terme is onderhewig aan verandering. Geen gestuur op bestellings van 150 of 5 plat-koers gestuur. Geen gestuur op alle crewcuts bestellings, al die time. x2020 NODIG iets in die besonder Irsquom op soek na strooimeisie rokke wat meer as een keer gedra kan word. Irsquod graag formele rokke dat my figuur vlei vind. Irsquom op soek na aandrokke in behalwe basiese swart kleure. Ek wil my bruid te oulik cocktail rokke dra. Ons kan jou help met dit. E-pos 'n troue spesialis, wat presies wat jy nodig het kan vind. Dan kry ons cant-mis styl nuus, voor almal anders. Jy eers Sluit aan by e-pos aan ons nuutste styl nuus te kry voordat almal anders te sien hoe ons jou inligting kan gebruik, 'n blik op ons privaatheidsbeleid. Yoursquore al aangemeld Somethingrsquos nie werk heeltemal reg. Probeer asseblief weer later. ThanksJ. Bemanning is vervreem sy belangrikste kliënte Models teenwoordig skeppings van die J. Crew Lente / Somer 2014-insameling tydens New York Modeweek. Keith Bedford / Reuters J. Crew verloor die jong, professionele vroue wat gebruik word om te wees die handelsmerke grootste rasieleiers. Die handelsmerke verkope tank soos koper draai elders, skryf Elizabeth Holmes by The Wall Street Journal. J. Spanne onlangse ellende is verbasend omdat die handelaar is bekend vir die feit dat die mees vurige ondersteuners in die bedryf, volgens WSJ. Auto handelsmerke kom en gaan. Min spog koper as emosioneel betrokke as J. Crews, Holmes skryf. Dit kan lei tot 'n groot mate van lojaliteit verbruiker, of dit kan lei tot 'n teenreaksie. Hier is 'n paar redes Holmes dink die merk sukkel. 1. Bizarre style. In die verlede, J. Crew was bekend vir sy basiese beginsels. Maar as die merk verskuif na luukse posisie, het style toenemend offbeat. Items soos 'n jagluiperd-druk bofbalpet, gewatteerd t-hemde, en bont juweliersware is bespot as verskriklik deur mode-blog Die glans. Die maatskappy het sedertdien gesê hy beplan om meer te fokus op basiese beginsels. Weve het 'n paar misstappe die afgelope jaar en ons is hard besig om natuurlik korrek, uitvoerende hoof Mickey Drexler het op 'n onlangse verdienste conference call. 2. Kwaliteit klagtes. Baie J. Crew ondersteuners sê die klere isnt as well-made as dit gebruik te word. Jarelange kliënt Abra Belke, wat skryf vir die Capitol Hill Styl blog. sê sy nie meer winkels daar, in plaas inkopies doen vir klassieke items op eBay. My vurige liefde vir J. Crew nie uitgaan in 'n vlam van die heerlikheid soos die Bon Jovi liedjie opdragte, skryf sy. In plaas daarvan, is dit stadig versmoor as gevolg van vinnig dalende gehalte, pryse aangepas om afslag-oplosmiddel, vreemd merk samewerking wees, en die oormatige van Jenna Lyons kultus van die persoonlikheid. Jenna Lyons, J. Spanne kreatiewe direkteur, het 'n bekende persoon in eie reg geword. WSJ berig dat gereelde verkope te maak kliënte bevraagteken die gehalte. 'N bestendige tamboerslag van verkope, met afslag van tot soveel as 40, het 'n paar inkopies te weier om die betaling van die volle prys opgelei, WSJ skryf. 3. Alles grootte. Die kleinhandelbedryf is berug vir nietigheid grootte - 'n truuk om kliënte glo hulle is 'n kleiner grootte. Byvoorbeeld, nietigheid grootte beteken dat kleinhandelaars 'n grootte 6 rok aan te gryp en te etiketteer dit 'n grote 2. Fashion blogger J. Crew Afectionada eerste opgemerk die merk is die verkoop van 'n grootte 000. Die blog wys daarop dat vir die jaar, petite vroue inkopies uit die bemanning Cuts lyn vir kinders, want die volwasse groottes is te groot. A grootte 000 is geklassifiseer as XXXs. Volgens J. Spanne grootte grafiek. Dit is gelykstaande aan 'n 23-duim middellyf. Dit is 'n grote 0 in die Verenigde Koninkryk. Die merk sê dit sortering was om Asiatiese kliënte wat gesê het hulle pas kon nie in die kleinste groottes te akkommodeer. Sien ook: 25 maatskappye rewolusie kleinhandel Volg ons: Op Facebook


No comments:

Post a Comment